onsdag 15 april 2009

Onsdag

Eh Eh ,Nothing else I can say
Onsdag idag då och det första jag tänkte på i morse var att jag inte kommer få ta det lugnt idag. Jätte kul, Först så började man kl 8.10 i morse och sen slutar man kl 4, efter skolan skulle man åka till vega med nikkkkkkkkiiiiiii<3<3 det var de som var bra med dagen! Sen kl 5 kom Catte och hämta mig och då åkte vi och lämna Eva och sen skulle vi hämta min lilla älskling Melina. Kom hem vid kvart i 6!! och jag har samling precis då , så det var att direkt komma in och byta kläder sen åka till fotbolls träningen och springa sönder sig. Sen en kvart efter att min fotboll har slutat ska jag åka till min innebandy träning och ha fys, styrka, springa och spela! he-he..

Jag ska inte klaga, ska ju åka till malaga snart och sen kommer sommaren så.. jag behöver lite träning!

0 kommentarer: