lördag 16 maj 2009

Idag är det den 16/5 och jag har nu missat 4 serie matcher. Man kan ju säga att jag har börjat tappat hoppet om att jag kommer få börja spela igen. Men det är ju mitt egna fel att ja har gjort illa mig, så jag ska egentligen inte klaga. Men är så arg över att jag gjorde illa mig och att jag är seg på att förstå att det är ganska allvarligt :(, men jag vill ju inte förstå det heller..
Ska till läkaren på måndag och då får jag ett besked om vad som kommer hända, antingen operation eller träning. Hoppas på det bästa att det blir träning så jag kanske kommer få spela lite fotboll under hösten och sen så kan jag börja med innebandyn.

Kollade på min match idag mot bk30, det gick väl så där för oss. Det blev iaf 1-1 så det var faktiskt bra :D
Jag borde inte gå på mina matcher, de gör mig bara mer deprimerad över mitt cp knä..

Ska städa rummet nu och sen blir det väl melodifestivalen eller nåt.
Åh grattis till nikkkki och catte!

Pusssar
josse

0 kommentarer: