måndag 8 juni 2009

Måndag

Hyffsad dag faktiskt, hade bara 3 lektioner och sen skulle vi till löga och kolla på superstar. DEt var väl inte så jätte roligt, men man träffa folk och vädret var ju toppen! Sen fanns det saker som gjorde en på något mindre bra humör..

aja bryr mig inte :) Men sen tycker jag att ja har varit duktig. Jag gick från busshållplatsen hem till pappa, nu tänker ni att det är ju inte alls långt. Men det tar liksom 1 timme!

Nu är det bara 3 dagar kvar till skolavslutningen. Tycker att det ska bli hur skönt som helst att inte ha läxor och prov.Men klassen kommer bli det svåraste att lämna. 9a på viksängsskolan är en klass man aldrig kommer glömma. Alla dagar och alla år har varit riktigt bra, eller vissa dagar har den väl varit sämre. Men så är det ju alltid :)

Det är också så att det är bara 17 dagar kvar nu till jag ska operera mig. Vet inte om jag ska vara glad eller ledsen. För det finns både bra och dåliga saker. Dom bra sakerna är att jag kommer operera mig fort, så jag behöver inte vänta till september för en operation. Sen kommer jag komma tillbaka till fotbollen eller innebandyn. Dom dåliga sakerna är att jag inte kommer få spela någon sport på 1 år och sen kommer det göra skit ont i mitt ben efter operationen och ja kommer missa gothia, mmmmmmmmmmmmh jätte kul...

Men nu ska ja kolla tv och sen städa rummet. Sen kanske jag somnar
pusshej /j

0 kommentarer: