torsdag 18 juni 2009

Torsdag 18/6

nu var det 1 vecka sen lovet börjar och det känns som det inte ens har börjat. Fast om början är dålig, måste det betyda att det kommer bli bättre? vi får hoppas på det.
Just nu har jag jätte tråkigt, vet inte vad jag ska göra och det finns inget att göra. Fast orkar inte göra något heller.

Jag har iaf fått höra att jag kanske inte kommer få operera mitt knä. Istället så ska jag träna upp det och se om jag klarar av att spela utan ett korsband. Så nu ska jag träna i ungefär ett halv år och sen får jag kanske börja spela matcher. Men om mitt knä inte klarar av det, så blir det operation eller så får jag sluta med idrotten. Om jag blir tvungen att sluta så kommer jag inte bli samma person som ja är nu, det kan ja redan säga nu för jag vet att det.
Jag hoppas på det bästa, om det inte blir det bästa får jag hoppas på nåt annat.

Dagens låt: Alesha Dixon - Breathe slow

pusss /j

0 kommentarer: