tisdag 28 juli 2009

Gothia

Har inte skrivit så mycket på bloggen den senaste tiden, men nu kommer de bli bättre. Iaf så har ja inte berättat om dom senate veckorna. Har inte hänt något speciellt. Va till gothia en vecka med laget. Både roligt och tråkigt, fick inte spela några matcher men de får ja leva med till nästa år..

Under veckan så hände lite olika saker, som tex stan, lisseberg, fotboll och mer fotboll.
Sen på lördagen skulle vi åka hem, ja åkte med mitt lag hem för ja skulle till småland med mamma och hela familjen. Iaf så blev jag väldigt sjuk och mådde verkligen jätte dåligt. Så jag gick till doktorn och kolla vad de kunde vara efersom svininfluensan hade kommit och så.. Men iaf så kom jag dit och doktorn sa att de troligen var svin influensan jag hade. Ingen läkare ville träffa mig eller nåt, kände mig som a vet inte vad haha. Åkte hem till slut, hem till v-ås sen blev ja frisk igen. Så jag dog inte som dom flesta trodde man gjorde när man hade svin influesan :) men nu i efter hand så tror ja och mamma att ja hade vanlig influensa men vem vet.
Men kul liksom, vilken rolig sommar man har haft. Fick operera mig och inte bada eller sola på 2 veckor efter operationen. Sen blir allt okej och ja får börja var i solen men då blir man sjuk på gothia och får vara isolerad i sitt rum i en vecka (y)
Har tagit lite bilder så tänkte lägga upp dom :)


puss / j

0 kommentarer: