tisdag 11 augusti 2009

1 vecka & 1 dag

Nu är det bara en vecka och en dag tills skolan börja. Tiden har gått så himla fort nu i sommar, eller sommar och sommar. Men det är ju faktiskt bara 10 månader till nästa sommarlov..
Men de ska bli kul att komma till en ny skola. Det blir som en ny start, något som behövs.

Idag tog jag cykeln från pappa och cykla in mot stan, 35 min tog det, (Bra träning för knät). Cykla först till centralen och träffa bästanikki. Vi gick och åt på jensen's, riktigt gott var det. Fick skynda oss att äta för 13:50 skulle jag till doktorn. Gick upp till doktorn och han kollade så att allt var bra med knät. Åh de var super bra! va skönt att höra. Efter doktorn åt vi glass och sedan åkte i till hennes pappa. Kolla lite på tv och sedan åt vi mat där. 19:00 åkte jag hemmåt från centralen. Men nu tog det 45 min att cykla hem. Iaf så fick jag träning.

Dagens bra: Fick träffa nikki, träning till knät.

Dagens dåliga: Saknar min bästavän, blir bara mer ledsen när jag tänker på fotboll, sommarlovet är snart slut.

xoxo /j

0 kommentarer: