söndag 13 september 2009

ibland är det inte lätt

13 september idag då. 1 vecka och en dag kavar till jag fyller år.

Denna dag har det inte hänt så mycket. Vaknade år frukost och kollade på tv i 2 timmar. Sedan åkte jag till willy's med syster och köpte glass. Åkte hem sen och kolla på film. Sen åkte jag hem till pappsen och ska vara där nu i en vecka.
I morron är det match mot gif. Ska väll åka dit och heja på dom.
Varje gång jag åker och ser på nån match eller träning så gör det alltid ont. Tänk att man inte göra något om man verkligen vill det, man lever för det. Jag har tränat fotboll i 11-12 år och har alltid haft match eller träning varje dag. Nu har jag inget.. Jag tror inte nån förstår hur svårt det är. Det kanske låter larvigt, men jag lever för att spela fotboll.
Varje gång jag är arg, försvinner allt när spelar jag fotboll
varje gång jag är ledsen, försvinner allt när spelar jag fotboll
när livet suger, försvinner allt när jag spelar fotboll.

jag känner själv att jag inte är samma person.
/Josefin

0 kommentarer: