onsdag 23 september 2009

Lovelovelove

hejsan, Idag så har man gjort sitt första prov på nya skolan. Det gick väll hyffsat kan man väl säga. Men nu glömmer vi det.

I alla fall så har jag inte berättat om min födelsedag. Den blev perfekt, kan inte bli bättre. Fina presenter och massa pengar. Inte heller så jobbig dag i skolan. Den blev perfekt, perfekt, perfekt. Sen den bästa present är helt, kan inte förklara det. Men jag skakade i hela kroppen.
Något som var mindre bra var skolfotot.. Finns det nångång jag någonsin har blivit bra få bild? svar: nej. Asså har inte fått sätt mig själv men har en stark känsla av att det inte alls blev bra.
En till bra present som jag fick lite efter var att min tränare kommer att fortsetta att träna oss!! Tårarna rann när alla sa att dom skulle sluta och att min tränare skulle få sparken :( Men nu är allt bra igen och det här året så hoppas jag att alla är taggade som tusan för att visa alla att vi är bäst! Tyvär så kan jag ju inte vara med, men snart kommer jag tillbaka och då ni så får ni se på andra bullar!

Love Josefin

Någon mer en jag som tänker på gamla barndoms minnen :)

0 kommentarer: