tisdag 29 september 2009

Tillbaka!

Hej igen. Förlåt om jag inte har skrivit så mycket här på blogg. Jag har nämligen testat att blogg på devtoe. Men vet inte vad som är bäst. Asså allt är så segt på devote så jag tror jag blir kvar här på bloggen! Har ju skrivet massor här och så, så vill inte kasta bort det nu.

Idag så har jag varit på björnön med skolan, friluftsdag ni vet. Det är inte något jag gillar direkt. Det var svin kallt och typ ingen sol allst när man gick i skogen. Men något som var bra va att jag gick 7,5 km idag! wow för Josefin. Och inte nog med det så följde jag med catte till hennes träning idag. Det var inte lite jobbigt, utan super jobbigt! Vi stod på någon platta som vibreade haha. De hette typ powerplat eller nåt sånt. Något som jag kanske kommer att testa igen.

men nu ska jag plugga lite engelska
peace and love Josefin

0 kommentarer: