torsdag 17 september 2009

Torsdag

Igår tänkte jag att imorron så kommer det bli en skön dag. Men a som vanligt så blir det fel. Melina blev sjuk på kvällen och pappa sa att jag skulle upp kl 7! och passa henne tills han kom hem och kunde skjusa mig till skolan.
Så jag gick upp kl7 och kolla på tv från då till 10:30, sen fixa jag mig lite snabbt och kolla mer på tv. Vid 11 kom pappa hem och hade med sig mat.
Åkte sedan till skolan och va där i 1 timme! helt onödig dag..

Efter skolan åkte jag till mamma och hämta lite saker och sedan åkte ja till stan. Ja skulle nämligen till optikern. Så nu har ja skaffat glasögon!

Efter det så träffa jag nikki och vi åt mat och fika. Det var de som var det ända trevliga med dagen.<3

Sen nu är jag jätte arg, vill ha tillbaka min tränare!! Asså är väldigt arg.. Nu kanske jag aldrig mer kommer spela innebandy. Tack för den..

love/ en arg josefin..

0 kommentarer: