onsdag 7 oktober 2009

I fall apart

Har inte varit den bästa att skriva på bloggen nu.

Det har hänt lite mycket under dom sista dagarna. För det första så kommer inte fotbollen bli som förut. Har ju varit bort från den nu i 5 månader ungefär, lite mer. Tänkte hela tiden på hur kul det skulle bli att komma tillbaka och spela i mitt lag som vanligt.Ha min underbara tränare som allt har varit med oss genom åren och stötar oss i allt vi gjorde. Alla i laget har varit som en andra familj, som jag har varit väldigt glad över. Något som jag inte förstår nu är att hur vissa männiksor tänker, vuxna människor ska väll tänka på oss. Så nu har nåra bestämmt att vi inte ska vara ett lag längre. Vi ska komma in i ett lag där dom säkert kommer ta oss i andra hand.
Hur ska det gå? Vill inte att det ska bli såhär..
Har spelat fotboll i 11 år snart, vill inte att det bara ska ta slut nu.
Jag älskar er allihoppa, alla år med er har varit dom bästa


0 kommentarer: