lördag 11 april 2009

Fredag & Lördag

Fredag.
Hade ingen tid igår för att skriva ett inlägg men jag gör det nu. Var hos kusinerna hela dagen för att äta påsk middag. Jag tycker att dagen har varit jätte kul. Carro jag och moa gick ute ett tag. Först gick vi till affären och köpte dricka. Sen gick vi runt och prata ganska länge. Trevligt trevligt! Senare så gick vi hem till moa och satt vid datan och kolla på the hills. Det är det jag gör varje dag typ mellan 5 och 6, asså kollar på the hills.

Hoppas alla hade en trevlig långfredag :)


Lördag.
Yes, äntligen så är det en härlig dag på lovet. Varmt och skönt har det varit. Så har varit ute i solen hela dagen. Hoppas det blir fint hela helgen så man kan bli lite brun :) Iaf så har jag och wilma hoppat studsmatta tills kl blev 3 för då kom isabelle, johan och hasses mamma hem till oss för att ät påsk mat. Påsk maten är inte så jätte god , men man klarar sig.
Sen efter vi hade ätit mar skulle vi leta efter påsk ägg som "påsk haren" hade gömt. m.. de var ju kul, men wilma tyckte det var super kul och sprang och letade överallt. Tillslut hitta jag mitt ägg och då blev det lite roligare eftersom jag fick godisss!
Nu ska jag gå ut.


0 kommentarer: