torsdag 9 april 2009

Torsdag

Idag har det inte hänt så mycket faktiskt, förutom att jag fick gå upp kl 6.30 för att jag skulle till lasarettet och ta blodprov. Jag ska kolla om jag har dåligt med b12 i mig, brist på b-vitaminer. Läskigt iaf, för dom sa att man tappar orken och a. Men så jag hoppas att jag inte har brist på b-vitaminer, för jag orkar inte äta massa piller varje dag.

När jag kom hem från lasarettet så somnade jag, ovanligt.. vaknade typ runt 1 för att telefonen ringde. Så under hela denhär dagen har jag varit hemma och kollat på tv. Det var ganska skönt eftersom jag har varit trött hela dagen. Men sen vid 4 kom bella och johan och hälsade på. Dom kom hem från tahiland igår så det var kul att träffa dom.

Nu gör jag ingenting, väntar bara på att carro ska komma hem så man kanske kan hitta på något med henne. Fast först ska jag äta mat, vet inte vad det blir men det luktar gott ;)

0 kommentarer: