tisdag 21 april 2009

Tisdag

wow idag var det faktiskt en bra dag! Hände inte så mycket, men dagen var bra. Haha har nog aldrig skrattat så mycket som jag gjorde idag. Det är så att jag, ekis, beck, nikki o issa har gjort en film som handlar om hinduismen. Vi skulle ha den till ett so arbete i skolan. Den filmen kommer ingen att fås e någon gång! ja har inte skämt ut mig så mycket på länge.

Iaf jag blev glad eftersom vi fick MVG! på den, hihi typ mitt första mvg.
Sen hade jag svenska nationella, hoppas jag fick bra på det. Det kändes iaf att det gick bra.
Sen idag såg jag sötnosen igen hihi, och sen har jag insätt att jag saknar någon som jag absolut inte ska sakna! de är riktigt jobbigt.. men det blir nog bättre. hoppas jag <3
Har ingen träning idag, så tänkte sitta hemma och plugga. puuushej

0 kommentarer: