måndag 11 maj 2009

Måndag

Sorry om jag inte har skrivit på ett tag men har inte haft tid, eller jo lite kanske. Men har inte haft orken att skriva. Iaf så har jag inte gjort så jätte mkt under dom dagarna ja inte har skrivit.

Fast under 1 vecka så åkte jag till Spanien med skälby sharks och spela lite innebandy. Det var super härligt eftersom de var ca 30grader ibland. Så det man gjorde där var att sola bada och spela innebandy. En härlig vecka säger jag bara. Va ganska skönt att komma bort från alla besvär här hemma i västerås..

Haha jadu ja har ju varit med om bra och dåliga händelser i spanien. Det bra var fint väder, bra vänner och att elin var med. Det dåliga var ju att jag spelade bara 2 matcher. Jag vred till knät under den 3 matchen och sen kunde ja inte spela nå mer. Jag trodde ju förstås då att allt skulle bli bra och att jag skulle snart ut på fotbolls planen och spela fotboll hela sommaren, men nej då de skulle ändras. Så nu vet ja inte vad som kommer hända, blir det operation så kan inte jag spela matcher på 1 år och det skulle bli jävligt tråkigt!! Men aja får hoppas på det bästa att det inte blir nån operation och då kanske jag kan spela fotboll om nån månad igen, och det skulle var jävligt bra!

Men iaf så fick jag skartta så jag grina i spanien haha, jag fick åka moppe med en spansk kille. Och nu tror ni det är helt lungt med att åka moppe med en kille, men men nu var det ju en väldigt ful kille + att han hade batman klistermärken på moppen och att jag fick ha en pott hjälm! haha ja har ju väldigt mkt tur, hoppas inte många såg mig haha..
Tack för en underbar vecka!



Måndag:
Jag har märkt nu att jag inte är så morgonpigg, är faktiskt väldigt seg på morronen. Så jag har bestämmt att jag ska gå upp en kvart tidigare en vad jag brukar göra. Idag så har inget speciellt hänt. Har ingenting att skriva om, eller jo att ja tycker en speciell kille är finast(a)
Pusspuss

0 kommentarer: