måndag 25 maj 2009

Måndag

hejsan!

idag är det måndag och det är en ny vecka. Den jobbigaste veckan på länge. ja har 5 prov jag måste göra och en innlämning på so.n . Så jag är ganska upptagen hela veckan. Känns typ lite meningslöst att plugga nu, för jag vet att ja redan kommer komma in på den skolan jag vill börja på. men men, nu ska jag ju få pengar för varje höjt betyg jag får, så jag måste plugga!

Men tänker iaf lite på lördagen också, de gör så jag kommer på bättre tankar :)
jag och nikki ska faktiskt till STOCKHOLM då!!!!!!
Längtar väldigt mkt!

Idag så va jag hos sjukgymnasten och gjorde lite övningar. Alla ska bara veta att jag tränar väldigt mkt nu för jag vill inte sluta spela fotboll och innebandy. Så ni ska veta att jag kommer tillbaka, nångång.. kanske om 1 år eller så.. men aja ja kommer iaf tillbaka och det är huvudsaken :)

Nu ska jag gå ut med hunden och sen skriva uppsatsen lite och sen läsa igenom kemi häftet. Jag ska fan få vg i morron på de! då blir det 100 kr extra i avslutnings pengar hihi.

ciao/
josse

0 kommentarer: