fredag 22 maj 2009

Tråkig fredag.

Inte så kul fredag som jag hade hoppats på. Jag som trodde de skulle hända något kul idag. Men nej, ist så vakna jag med värst förkyldningen och massa ont i huvet. Samtidigt som jag vakna av min irriterade väcka klocka, kollade jag ut genom fönstret och såg en grå himmel, oj va kul!

mh, men min dag blev inte så händelse rik. Det som hände va väll att jag åh mamma åkte till magnet röntgen kl halv 8 i morse! sen kom jag hem, alla sov och jag kolla tv. Sen vakna wilma och jag gick in till henne och kollade på en annan film. Sen minns jag inte mer, för jag somna :p vaka typ kvart över 12 eller nåt. Sen städa jag mitt rum, och jag är fortfarande inte klar. Klockan är nu 22.28 .I morron ska jag gör lite lläxor om ja orkar, sen åka ner på stan om ja nu orkar det också..
pussokram
/ J


0 kommentarer: