måndag 22 juni 2009

Måndag

Sitter hemma och är barnvakt åt Melina. Jadu, det finns inte så mycket att göra när man har en syster på 1 år snart 2. Men iaf så gick jag ut med henne och Balder, åh det gick faktiskt bra. Det är inte alltid lätt att gå med en dryg lillasyster som hoppar i vagnen och sen har en hund som springer hela tiden. Nu så tittar Melina på film, haha hon set så rolig ut. Själv så lyssnar man på musik. Hoppas pappa köper en pool så man kan bada hemma. Nu har vi knappt nå gräs, men det kommer nog snart hoppas ja.

I morron så ska jag till sjukgymnasten och träna. Det ser ganska lätt ut när man gör alla övningar. Men det är sjukt jobbigt + att det göra skit ont i knät. Men men måste göra det..
Jag är sjukt nervös till på torsdag. Kommer ligga sövd i 1 timme när dom opererar knät. Tänk om allt blir fel och att jag aldrig kommer få spela fotboll eller innebandy. Då skulle jag inte göra nånting och inget eller ingen skulle få mig bli glad igen.

Men ska leka med lill-tjejen nu
puss /j

0 kommentarer: