söndag 21 juni 2009

Söndag

Super fin dag, så jag och syrran cykla ner till stan. Eftersom det var en fin dag så skulle man egentiligen åka och bada eller nåt. Men nej, jag behövde nya örhängen och tröjor. Så det var ett måste att åka till stan. På stan åt vi mat också. Tyckte jag var duktig, jag cykla till stan och det är inte ofta man gör det. Det är bra för mitt knä att cykla, för nu är det bestämmt att jag inte ska operera mig. Det är väl skönt på ett sätt, men kommer jag att klara av alla press alla kommer sätta på mig. Vi får se.. Men för att vissa att jag är extra duktig så cykla jag hem till pappa också. Pappa bor ju lite utanför västerås, nästan vid dingtuna. Så det är en bit att cykla.
Idag har jag även kollat på en jätte bra film, kommer ej ihåg vad den hette men bra va den iaf.

Dagens låt: Sibel - Sorry

pusshej /j

0 kommentarer: