tisdag 23 juni 2009

Tisdag

Är det nån mer som tycker det är jobbigt att vara barnvakt. Har varit det sen 8 i morse! Pappa kommer hem vid halv 1, då ska ja till sjukgymnasten. Skönt att komma hemifrån ett tag. Efter träningen ska jag väl prata med elisabeth (sjukgymnasten), om mitt knä och så. Sen ska jag hem igen tror jag. Kanske ska ut med hunden eller nåt.Sen har mitt lag match idag, och det är sista serie matchen. Det är sjukt jobbigt om ingen har förståt det än, att jag får sitta och kolla på alla matcher. Jag får inte ens sparka på en boll och jag får inte göra det på ett tag till.. Åh, varför skulle det här hända mig. Fotbollen är en väldigt stor del av mig, så de är svårt att ser när alla andra har kul och spelar och då borde man ju förstå att jag blir arg på dom som klagar över att få spela. Medans jag sitter och tittar på och bara vill spela.. Men fan, de är bara 1 halv år typ lite mer kanske. Då är jag tillbaka och då är jag taggade mer än någonsin!

Snart har jag inte spelat fotboll på 2 månader..

0 kommentarer: