onsdag 24 juni 2009

Onsdag

Fan va nervös ja är, asså jag vet att det inte är farligt att operera sig. Men ändå!

Okej, men dagen började med att jag och pappa åkte och bada på löga med melina också. Det var soligt ett tag sen blev det monligt. Vem orkar vara kvar då?

Iaf så blev jag glad när elin och philip kom, då hade man någon att prata med haha. Åkte sen och hämta carro och sen åkte ja hem till mamma och bada med Wilma.

Men usch, sen va jag tvungen att duscha mig med nå konstigt medel som gör att håret är jätte konstigt. Är tvungen att ha det, för de har något med operationen att göra.
Iaf så är de typ 7 timmar kvar tills det är dags. får panik..
Hoppas inte ni får ert korsband av så ni måste göra samma sak som ja måste.

Dagens låt: Pink - Just like a pill

Puss /j

0 kommentarer: