onsdag 1 juli 2009

1 vecka

Vet att det var länge sen jag skrev nu, men har inte orkat och så har jag inte kunnat sitta vid datan. Det är väldigt jobbigt att ha ett ny opererat ben som gör att ja inte kan gå. Menmen, i torsdags så opererade jag mig. Allt gick bra sa doktorn, men jag trodde jag hade förlorat mitt ben när jag vakna. För det gjorde så jävla ont, det går inte att beskriva hur ont det gjorde. Samma dag som jag kom till sjukhuset så fick jag åka hem fast nåra timmar senare. När ja kom hem så va jag ganska trött, men jag kunde inte vila så länge. För mamma fyllde år denhär dagen. Så vi skulle fixa tårta och sen äta den, för bella johan elin och lissbet kom. Sen så ville jag åka till stan och kolla på rixfm, men nejnej.. Fick tråka hemma med familjen.

Fredagen kom och jag satt hemma hela dagen och kolla på tv. Kunde knappt gå ut, för det var så himla varmt ute. Men tur att man har en källare som är kall. Åkte även hem till pappa på kvällen.

I lördags åkte jag pappa catte tuva lucas o melina till skultuna badet. Åh va kul för mig som inte får bada, yes! Iag så sola ja i 6 timmar och fick värdens fulate rand efter bandaget jag har runt knät :) jag blev iaf brun så jag ska inte klaga. Jag träffade nikki också, hon jobbar u kiosken. haha tycker synd om henne för jag kom i bikini och shorts och hon måste ha långa byxor och tröjor!
Hihi, fast tycker lite synd om henne också<3 Träffade även henne på kvällen också.

Isöndags var jag och sola hos ett par kompisar till familjen. Det var väl trevligt, fast nu fick jag större rand än vad jag hade från lördagen. Åkte hem till mamma på kvällen.

Måndag-Tisdag har jag också bara varit hemma och inte gjort något. Har fortfarande ont, så det finns inte så mycket att göra.

Onsdag, ah nu gör jag ingenting förutom att jag skriver på bloggen. Har blivit mycket bättre i knät. Var ganska svullen i knät och hela benet för nån dag sen men nu har det gått över. Så nu ser jag lite mer normal ut, aja om ja inte har den fula strumpan jag måste ha på mig..
Men det är ju kul att jag har sett lite konstig ut i 1 vecka nu. Men snart får jag gå utan kryckor och i morron är det 1 vecka kvar till dom tar bort stygnen och 1 vecka kvar till jag får bada igen:D

Idag fick jag veta att jag har dåligt med b-vitaminer också. Så jag måste äta tabletter för det. Det känns som att ja äter tabletter hela tiden. Men kolla, jag äter laktos piller, b-vitamin piller, värk piller för knät, äter typ alvedon hela tiden för att det är så varmt att sitta i solen..

Men nu ska jag upp och röra på mig, måste göra min träning nu och sen ska ja kanske i apoteket.
pusshej/ j

0 kommentarer: