torsdag 3 september 2009

Jobbig dag

Det är inte varje dag jag paddlar 3mil. Så det är något historiskt. Iaf så va det nog det jobbigaste jag har gjort, fast jag inte gjorde så mycket.. Fick tänka lite positivt under pddlingen för att klara av det. Tänkte på att vi inte hade någon skol dag idag och att jag är ledig i morron och på måndag!

Kan inte fatta att folk kan tävla med kanoter och sen tycka att det är roligt. Man får bara ont och får träningsvärk.

Något jag inte fattar är att varför förstorar man läpparna? Vart man än ser och hör så är det ofta om att kändisar förstorar läpparna. Men varför gör man det? Tror ínte det finns nån som har en dirrekt bra annledning till det. Det som händer är att det kostar mycket pengar och deú får fejkade läppar (Det syns så tydligt)
Om ni frågar mig så skulle jag aldrig göra det, även om mina läppar var små eller något annat.

pussokram / josefin

0 kommentarer: