fredag 4 september 2009

No more bad days

Ledig idag då, super skönt. Har bara legat i soffa och kollat på film. Har inte orkat göra något eftersom jag har träningsvärk och ont i huvudet. Har även kollat på alla avsnitt av the city, Hur bra som helst får inte nog av det. Kan se det varje dag om ja vill det.

Nyss så åt jag mat. Det var väl gott men är inte så hungrig. Vill ju börja äta bättre mat och inte äta så mycket onyttigt så jag blir i så bra form som möjligt till nästa fotbolls säsong.

4 månader:
Nu är det 4 månader sen jag var klantig nog att gå in i en närkamp och slet loss mitt korsband. Undrar hur allt hade varit om jag inte slet av det, hade nog varit ganska stressad med allt. Så det kanske var en bra sak att det hända. Idag är det också ca 3 månader och 3 veckor sen jag opererade mig. Tycker att tiden har gått jätte fort, känns nästan som det var igår jag låg i sängen på lasarettet och såg doktorn som kolla på mig och sa godnatt.

Nu efter dom månaderna så har mitt ben blivit jätte bra. Jag kan gå normalt nu och det gör mindre ont nu är jag går. Jag kan nästan få ut mitt ben rakt och det går nästan att böja helt nu. Min lår muskel i vänster benet är inte så bra som jag hade hoppats på, men det är bara träning som gäller! Nu får jag också börja springa i ca 5-7min försiktigt. Det är ett bra tecken. Tränar nu 3-4 gånger per veckan hos sjukgymnasten och hemma. Har också börjat göra styrke träning.

pussokram / Josefin

0 kommentarer: