onsdag 30 september 2009

Vill ha ny mobil nu

hello,
Det jag vill just nu är att det ska bli trosdag (i morron) så jag kan åka ner till stan och köpa mig en ny mobil som kommer ut då. Blir galen för jag har väntat i typ 1 månad nu. Hoppas den är lika fin som den är på internet. Annars är det nån som inte blir glad..

Och i morron så är jag ledig igen. Hur skönt som helst, kommer vakna när jag nu vill vakna och behöver inte gå upp typ 7 som vissa andra haha. Men iaf så älskar jag lediga dagar från skolan som ni har märkt.

Idag så har det ionte varit någon speciell dag, har gymmat på morronen och sedan haft lite lektioner. Jag hade ju matte idag, och på den lektionen skulle vi få tillbaka våra prv som vi hade gjort. Åh va hur nervös som helst, fats det visade sig att jag inte hade behövt vara det. För jag fick G! Gjorde G-provet så det var det högsta jag kunde få. Men det som jag var mest stolt över vara att jag hade 2 fel bara (y)

Chiddy bang - Kids

0 kommentarer: